02.11.2009

utdanning.

jeg har tenkt en del, undersøkt en del, jeg har funnet ut at jeg skal utsette disse tankene et par år. først blir det et år med allmenn påbygg, og så et år med folkehøyskole.

hadde planer om å ta påbygg i trondheim eller sandefjord, men nå tror jeg at jeg holder meg i bodø. og på bodø vgs.

og etter det skal jeg gå folkehøyskole. hvor? jeg vet ikke. har fått katalogen og har begynt å tenke litt på hvor jeg vil gå. jeg vet at jeg skal gå på en kristen folkehøyskole. lengre sør i landet. og så må jeg velge linje.. jeg tar det etter hvert..

og så etter det, da kan jeg begynne å tenke på alt annet..

men nå skal jeg fullføre dette året.
og motivasjonen er på bunn.

3 kommentarer:

  1. Hej Anne!
    Skitkul att du läser min blogg och förstår mig även fast vi pratar olika språk. Tyvärr förstår jag inte dig XD Skitkass på språk. Vill du att jag ska fatta är det engelska som gäller ;) Kramkram!

    SvarSlett
  2. Skal vi motivere hverandre? <3
    Jeg skal gjøre akkurat det samme som deg, tror jeg hvertfall. Men til neste år må jeg leve mer av stipendet, siden jeg blir atten. Hoho, wish me luck.

    Og jeg tror jeg går for å studere språk! I love språk, ffs!

    SvarSlett
  3. GLEMTE NOE! x')

    sv: GO ANNE JORID, let's have a MUSE-party :3

    SvarSlett