13.11.2009

den dagen med mist ulykker i året.

i dag er det altså fredag den 13., statistisk sett den dagen i året det skjer minst ulykker på verdensbasis. jeg er såpass jordnær at jeg ikke tenker mer over det med ulykkesdagen og sånt. litt sånn unødvendig fact, men nå vet dere det.

å, ja. jeg har skada kneet i dag. ikke sånn type falt og fikk vondt, neida. jeg kan bare rett og slett ikke stå rett på den ene foten uten at det kjennes ut som om kneskåla(eller hele kneet) skal til å eksplodere. mamma skal få se på det når hun kommer hjem i kveld, selv om jeg tviler på at hun har peiling. og ellers halter jeg rundt da.

snart(40 min) kommer Renate og henter meg og da skal vi på "obligatorisk oppmøte" på ungdomsklubben på Frelsesarmeen. støttetur, for det er ganske kjedelig der. sorry.

forresten.. spør meg om det med ulykkesstatistikk og tallet 13.

1 kommentar:

  1. hah x) jeg skrev det samme om fredag den 13!
    Håper kneet blir bedre! ;*

    SvarSlett