01.11.2009

the night of halloween.

på godt norsk; allehelgensaften. for det første, det var ingen og ringte på huset vårt i går. det var jeg relativt glad for. mer godteri på meg! trodde kanskje det kom til å bli en kveld der jeg satt hjemme og kopa alene og måtte gå å åpne døra hvert femte sekund, selv om jeg hadde planlagt å være sammen med Synne. neida, rundt 10 tok jeg bilen og kjørte opp til Synne. Torgeir ble selvfølgelig med ut og vi kjørte en finfin tur. det hele endre opp i prøvekjøring av nyveien til saltstraumen, stå nede ved vannet under måneskinn og stjerneklar himmel og fryse mens vi så på strømmene(og ingen hadde med seg kamera, ofc!), to rever, en elg, film, pizza, cola, enda mer godteri og en del andre randomme ting.

vellykket kveld, det vil jeg bare si.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar