21.11.2009

god morgen.

hei, paracet-opplagt, så nå er det på tide å blogge. i stad trodde jeg at jeg skulle kveles, fordi det var så varmt. mamma bare kom bort å dro av meg dyna og ullgenseren og skjerfet og sa at hun hadde ventet på dette.

nå er mamma på rema 1000, men jeg tipper at hun glemmer alt hun skulle kjøpe.

Synne er snill <3
Synne Marie sier: (12.48.29)
tenkte å kom til dæ i kveld med en film eller noe sånt, men æ må sitt barnevakt så må pent hold mæ her :/

jaja, nå er jeg litt irritert fordi jeg egentlig skulle i bursdagslunsj hos Hanne og jeg gikk glipp av BHCF i går og i jeg gjør det i kveld. og Renate vil ikke låne meg Twilight..

nå har jeg prata med Marianne på telefon i 16,47 min. det var koselig, for jeg kjeder meg max!

hva mer er det som skjer? jeg vet ikke, men det er ikke mye. det kommer sikkert en ny oppdatering om mitt stakkarslige liv som syk senere i dag. hurra! og hade.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar