20.11.2009

jeg er syk :/

hei, jeg er syk og har 38,9 i feber, vondt i hodet og fryser selv om jeg har ørten lag med klær på. akkurat nå er jeg i sånn passe fin form, mamma har nemlig matet med meg paracet, men jeg er ikke helt sikker på om jeg liker det.

snart skal jeg se reprisen av torsdag kveld fra nydalen, fikk ikke sett det i går siden jeg var ute. jeg liker ikke hun henriette(som forresten var med på kykelikokos).

i morgen ønsker jeg meg mer mango, skyr, pringles(typ:rød), freia premium(i en eller annen variant, f.eks. denne eller denne), urtete(fant ikke bilde av den typen jeg ville ha) og masse mennesker som kommer på sykebesøk.

(ja, jeg har ikke mye annet så mye annet å gjøre enn å linke til ting fordi det er koselig).

3 kommentarer:

  1. æ har første kommentar : D
    go bedring <3

    - Lydia

    SvarSlett
  2. huffa! :(
    Gratulere med dagen, hadde jeg vært i byen skulle jeg tatt med meg synne og kommet med alt ;D

    SvarSlett
  3. :O
    Hun Henriette er jo en av de morsomste! Skikkelig flink skuespiller :)
    God bedring <3

    SvarSlett