21.11.2009

ting man lærer om seg selv(og andre) når man er syk.

  • melkeprodukter(typ: grøt og yougurt og is) + syk Anne Jorid = kvalm og syk Anne Jorid
  • mamma og pappa springer rundt og gjør fine ting for meg(typ: hente vann og gå på butikken)
  • jeg kommer på ting jeg vil ha når det er for sent
  • jeg er dyr i drift når jeg er syk(alle tingene jeg skal ha på butikken)
  • jeg mett og sulten på samme tid og har ikke matlyst
  • jeg har en tålmodighet på bånn
  • jeg er varm og kald om hverandre, eller gjerne samtidig
  • jeg har gode venner som sier: hvordan går det med deg? som om jeg skulle vært dødssyk <3
  • jeg liker fremdeles ikke cola
jeg kommer sikkert på noe mer senere..


edit(00.55):
  • lillebrødre har en viss omtanke for deg når du er syk
  • man har mer feber på kvelden enn på dagen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar