29.11.2009

jeg har blitt kjent med en del fine folk i helga.

jeg var ikke helt sikker på hva jeg skulle kalle innlegget, men jojo. Bykirka har hatt besøk av et team fra Sandvik Folkehøyskole utenfor Mosjøen. ehm, ja. dem har vært med å bowla, på Celebration og søndagsmøtet i Bykrika. og de var ufattelig koselige!! ikke for å være diskriminerende, men jeg ble best kjent med Christina, Linn og Kim André, tror jeg. herlige, med litt random humor. sånt liker man!

lurer på om jeg skal dra på påskeleiren deres? det frister veldig akkurat nå, men jeg tror jeg har feil motivasjon. må se hvordan det blir etterhvert som tida går. men det hadde vært digg å dra på påskeleir på Sandvik igjen. det begynner å bli noen år siden nå.

hurra! hade!

1 kommentar:

  1. Så herlig! Var super digg å bli kjent med deg og:) Og angående den leiren - all motivasjon er god motivasjon=)

    SvarSlett