05.12.2009

ny stil, bra ja?



i dag har jeg funnet lua mi og gått ganske mye med den. min nye stil? jeg tviler, men kanskje jeg skal prøve noen dager. da må jeg først finne fram skoene mine som ligger i pappeska nederst i et tårn av seks. he he he.

ellers var jeg ganske tidlig oppe i dag, eller.. nei. men jeg har vært på aksjon med Bodø PRESS! kjempegøy og masse god kake! en ny erfaring innen bilkjøring har jeg også hatt i dag. okei, en setning. stå i oppoverbakke med piggfrie vinterdekk på isen og spinne. fun! hehehhehe, og så har jeg sklidd sidelengs på isen i nedoverbakke fordi jeg hadde for stor fart da jeg skulle svinge. man lærer nye ting hver dag.

og så har jeg kjøpt masse greier til min "kreative førjulstid." kjempegøy! jeg gleder meg virkelig til å komme i gang! spørs om jeg i det hele tatt får til til dette da! neida, jeg skal gjøre det! hehe, et lite juleverksted for meg selv.

nå ble klokka plutselig ganske mye, men for meg har det nesten vært natt siden i firetida siden det blir mørkt så tidlig om dagene.

puss på er!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar