05.05.2009

SKRIVEKLØE

Jeg vil skrive på iPublish igjen! Eller egentlig vil jeg skive på begge bloggene, men det er vel litt sært? Og siden jeg har sagt at jeg skal ha pause fra iPublish, skal den vare i minst en uke! Jeg blir gal!! Det har kun gått 2 dager!!

Og så, når jeg er tilbake på iPublish, skal jeg lage en kvalitetsblogg. Med et soundtrack i hvert innlegg, enten fra youtube eller bare et lite tips til sang som er hvert å lytte til. Det skal være bilde med hver gang, hvis jeg er veldig desperat, så kan PhotoBooth brukes. Jeg skal blogge hver dag, hvilket betyr at jeg må få et 1000 ganger mer spennende liv! Dessuten skal det ikke være masse tulletekster, men litt ordentlig. Haha, as if!! But I'll give it a try.. Kind'a..


Skolebolle, bare fordi det er godt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar