07.05.2009

HANNAH MONTANA

For de som ikke vet det, er jeg fremedeles 5 år gammel. Jeg spør russen om russekort og går på kino og ser Hannah Montana - The Movie.

Så Linn, Vanja og jeg var på kino i dag og så Hannah Montana - The Movie. Det var kjempemorsomt selv om ikke filmen var så bra. Vi var de eneste over 150 cm høye. Vi var de eneste som lo. Høyt, i alle fall. Jeg hadde sukkerkick til 1000!

Og siden jeg ikke gidder å skrive en anmeldelse av filmen, kan jeg si at den er for spesielt interreserte. Terningkast: Nei, det får dere finne ut selv!

3 kommentarer:

  1. Haha, spør også om russekort (A)

    SvarSlett
  2. tihi skal også dra å se på hannah montana filmen med noen venner : P
    Man blir vell aldri for gammel ; )

    SvarSlett
  3. Jeg syns den var søøøt, jeg :D For den var som... ja, jeg vet ikke. Men jeg likte den. Historien var godt lagd og gjennomført og all sånn dritt.

    Menne, DU hadde mest sukkerkick! (a) Flinke du ^^
    Takk for i dag forresten (fredag) hadde det superkoselig <3

    SvarSlett